תעשיית ההיי טק השתלטה זה מכבר על כל תחום בחיינו. אין פלא, אם כן, כי כבר במחציתה הראשונה של שנת 2011 צצו אתרי אינטרנט והציגו בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.
אותם אתרים חדשים יאלצו להיאבק על מיקומם במנועי החיפוש והתחרות תהא קשה ואימתנית אל מול האתרים הוותיקים, שידעו לממש את הפוטנציאל שבקידום אתרים אורגני לאורך זמן.
במאמרי זה נדון בחשיבות של בחירת חברה לשם קידום אתר באופן אורגני דווקא, ועל ההבדלים שבקידום מעין זה, מול קידום ממומן במנוע החיפוש גוגל.
נקדים ונציין כי בכל הנוגע לתחום קידום אתרים אורגני אין חוקיות ברורה. היות ומדובר בתחום חדש יחסית, קיימת אפרוריות מרובה בנושא. כל חברה המתמחה בקידום אתרים פועלת על פי סטנדרטים שונים, עם זאת המדד להצלחה הוא אותו מדד, הכוונה כמובן למיקום האתר על פי מילות מפתח רלוונטיות, אם כי מחופשות דיה, בעמוד הראשון של מנוע החיפוש גוגל.
ההצלחה הברורה מאיליו היא הגעה למקום הראשון בראש הדף הראשון למילה הכי מחופשת. אלא שגם אם הצלחתם והגעתם אל התואר הנכסף, שינויי המיקום בגוגל כל כך דינמיים, עד כי ייתכן ותמצאו עצמכם "עפים" אל תחתית הדף, במקרה הטוב, בתוך מספר ימים בלבד. למה זה קורה? לפעמים מכוון שגוגל "מעניש" את המקדם על העתקת תוכן, אם מתוך מאמרים משוכתבים, ובין אם תוכן קיים באתר שהוסף במסגרת החלפת קישורים. לעתים מכוון שמישהו עשה עבודה טובה יותר, כמו בכל תחרות, ואולי משום שעצרנו לרגע והתרווחנו על ספת ההצלחה וזרי הדפנה וזנחנו את הקידום האמור.
פועל יוצא הוא חד וברור- בכל הנוגע לקידום אתרים ושמירת מיקומו הגבוה של האתר שברשותכם, יש להשקיע באופן יום יומי וסיזיפי על מנת להשיג ולשמור על תוצאות טובות לאורך זמן.